Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

تدریک برنده جایزه چهل و هشتمین نمایشگاه اختراعات ژنو سوئیس شد

<strong>تدریک برنده جایزه چهل و هشتمین نمایشگاه اختراعات ژنو سوئیس شد</strong>

از ۲۶ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳، شرکت تدریک و دانشگاه زجیانگ به طور مشترک در چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی اختراعات ژنو شرکت کردند. در آخرین روز نمایشگاه، تجهیزات پیشرفته ماشین تزریق پلاستیک آل الکتریک مدل NEO·E55  موفق به کسب جایزه اختراع برتر شد و تنها شرکت تولید کننده ماشین تزریق پلاستیک چینی شد که این جایزه را در نمایشگاه بین المللی اختراع ژنو دریافت کرد.

<strong>تدریک برنده جایزه چهل و هشتمین نمایشگاه اختراعات ژنو سوئیس شد</strong>

نمایشگاه بین المللی اختراعات ژنو در سال ۱۹۷۳ تاسیس شد. به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین نمایشگاه های اختراعات جهان، این نمایشگاه توسط دولت فدرال سوئیس، استان ژنو و شهر ژنو، همچنین سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی اختراع ژنو به دلیل گزینش دقیق و سابقه طولانی، از شهرت و اعتبار بالایی در جهان برخوردار است. این جایزه نشان می‌دهد که دستگاه تزریق پلاستیک که توسط شرکت تدریک تولید شده است، مورد تایید کارشناسان بین‌المللی قرار گرفته است.

تدریک به عنوان یک شرکت شناخته شده در زمینه ماشین های تزریق پلاستیک با کیفیت بالا، همواره به دنبال نوآوری و برتری می باشد. شرکت تدریک به طور کلی در زمینه تحقیق و توسعه همچنین تولید، شعار “استاندارد آلمانی، ساخت چین” را اجرایی می کند، بعلاوه این شرکت به نیاز کاربران توجه ویژه ای دارد و به طور مداوم در حال رفع موانع تولید در صنایع مختلف یعنی صنایع خودروسازی، پزشکی، حمل و نقل و غیره می باشد.

چرا دستگاه تزریق پلاستیک ال الکتریک تدریک مورد توجه داوران بین المللی نمایشگاه بین المللی اختراع ژنو قرار گرفت؟

کم مصرف

استفاده از پیشرفته ترین سیستم بازیابی انرژی که نسبت به موتورهای سنتی بین ۸  تا ۱۵ درصد انرژی بیشتری صرفه جویی می شود و به بالاترین درجه صرفه جویی انرژی یعنی ۹+ در استاندارد اروپایی Euromap برای دستگاه تزریق پلاستیک دست یافته است.

راندمان بالا

 موتور این نوع دستگاه سریعتر عمل می کند، اتصالات دستگاه کاملا استاندارد است و سیکل قالبگیری کوتاه شده و ظرفیت تولید افزایش یافته است.

دقت بالا

دقت تزریق تا ۰٫۰۱ میلی‌متر، سرعت و فشار بالا، برای اطمینان از اینکه ابعاد محصول مطابق با الزامات بازار اروپایی تولید می شوند.

تمیز

مطابق با استانداردهای cleanroom، کلاس ۸  ISO (کلاس ۱۰w)

در حال حاضر، ماشین تزریق پلاستیک ال الکتریک شرکت تدریک با تناژ۶۰ تن تا ۱۴۰۰ تن تولید می گردد، ، این نوع دستگاه در صنایع مختلف از جمله در لوازم خانگی، خودروسازی، الکترونیک، بسته بندی و پزشکی در بسیاری از مناطق دنیا مثل آمریکای شمالی، اروپا و سایر مناطق مورد استفاده قرار می گیرد. این امر بدان معناست که  شرکت تدریک در حوزه بین المللی به طور مداوم در حال گسترش است و نوآوری  های آن توسط جامعه بین المللی شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته است.

<strong>تدریک برنده جایزه چهل و هشتمین نمایشگاه اختراعات ژنو سوئیس شد</strong>