Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

چراغ‌­های اتومبیل/ ماشین های تزریق پلاستیک تدریک برای تولید لنز ضخیم چند لایه با استفاده از تکنولوژی OptiSure

چراغ‌­های اتومبیل/ ماشین های تزریق پلاستیک تدریک برای تولید لنز ضخیم چند لایه با استفاده از تکنولوژی OptiSure

چراغ­ های جلو مجهز به لنز دارای نور یکنواختی هستند که نافذتر از چراغ های معمولی می­‌باشند، به همین دلیل این چراغ­ ها در هوای بارانی و مه ­آلود نفوذ بیشتری دارند. بدین ترتیب در زمان ترافیک به کسانی که از روبرو در حال نزدیک شدن هستند این امکان را می­‌دهد که ابتدا پیام نزدیک شدن را به صورت نور دریافت کنند و اینگونه از بروز تصادف اجتناب کنند.

به بیان دیگر، یک چشم­انداز واضح تر مترادف است با امنیت بیشتر.

لنزهای ضخیم چراغ ­های جلو سخت ‌ترین الزامات را از نظر کیفیت اپتیکال دارند، چرا که یکی از ملزومات یک رانندگی مطمئن و ایمن،جلوگیری از انتشار نور در چراغ های جلو می‌باشد.

در لنز های چراغ جلوی معمولی با ضخامت ۳۰ میلی­متر، فرآیند قالب‌ گیری تزریقی استاندارد نیاز به زمان چرخه حداقل ۲۰ دقیقه ای برای تکمیل یک قالب تک کویته دارد که چنین زمانی از نظر اقتصادی غیرمنطقی است.

برای تولید لنز دیواره ضخیم  چند لایه OptiSure از ماشین تزریق پلاستیک آل الکتریک سری Neo-E تدریک استفاده می شود که مجهز به تکنولوژی تزریق چند لایه OptiSure TM و یک سیستم تمام خودکار می­باشد. با استفاده از این تکنولوژی کیفیت لازم برای لنزهای دیواره ضخیم تامین می شود و همچنین به طور قابل توجهی زمان چرخه تولید  کاهش و بازده اقتصادی فرآیند تولید افزایش می‌یابد.

ماشین تزریق پلاستیک تدریک چند لایه برای تولید لنر چراغ

نوع ماشین: ماشین تزریق پلاستیک آل الکتریک مدل NEO. E478

وزن قطعه: ۶۰ گرم

مواد: PMMA (پلی متیل متا اکریلات)

تعداد کویته قالب: ۲

زمان چرخه: ۱۶۵ ثانیه

نکات برجسته

  • کاهش قابل توجه زمان سیکل تولید

(۳۰۰ تا ۴۰۰ درصد بهبود در مقایسه با روش­های فرم دهی معمولی)

 از آنجایی که پلاستیک یک رسانای حرارتی بسیار ضعیف است، هر چه ضخامت دیواره ضخیم تر باشد، انتشار گرما به محصول دشوارتر می شود و زمان خنک شدن طولانی تر می گردد. بنابراین تقسیم کردن یک تک لایه ضخیم به چندین لایه نازک­تر به طور مؤثری زمان خنک سازی کلی فرآیند تزریق  را کاهش می دهد. این بدان معناست که چند لایه نازک خیلی سریع­ تر از یک لایه ضخیم خنک می­شوند.

علاوه بر این، کنترلر مستقل برای هر محور ماشین تزریق پلاستیک ال الکتریک سری NEO-E تدریک، بیشترین تعداد ممکن عملیات کامپاندینگ را  اجرایی می‌کند و باعث کاهش زمان سیکل قالب ­گیری می‌شود.

  • بهبود کیفیت محصولات نوری

ماشین تزریق پلاستیک ال الکتریک سری NEO-E تدریک می­تواند پاسخگوی کلیه نیازهای استاندارد ISO کلاس ۸ برای تولید در شرایط cleanroom  که برای تولید لنزهای نوری شفاف مناسب است، باشد. ماشین تزریق پلاستیک ال الکتریک سری NEO.E همچنین دارای کنترلر با دقت بالاو دقت تزریق به میزان ۰٫۱ درصد می­باشد که به طور قابل ملاحظه­ای ضایعات تولید را کاهش، فشار را افزایش می دهدو نهایتاً دقت قالب گیری را بهبود می دهد.

کوتاه شدن زمان سیکل تولید، زمان ماندن مواد در سیلندر و هات رانر را ، که باعث کاهش تنش های داخلی قالبگیری و خطر زرد شدن و تخریب مواد می‌شود،کاهش می‌دهد. این امر نه تنها خواص محصول را بهبود می­بخشد بلکه همچنین پاسخگوی نیازهای کیفی قطعات اپتیکال نیز خواهد بود.

همچنین می‌توان از تکنولوژی «سیستم دیجیتالی اندازه‌گیری و کنترل دما از راه دور ماشین تزریق پلاستیک» برای کنترل دقیق دمای مارپیچ و نازل و همچنین بهبود دقت تولید محصولات اپتیکال استفاده کرد.

شرکت تدریک ارائه دهنده ماشین های تزریق پلاستیک سفارشی، تکنولوژی CleanRoom ، راه حل های حرفه­ای برای مشتریان در صنعت خودرو می­باشد.

برای تولید سیستم اپتیکال، شرکت تدریک همچنین می­تواند تجهیزات و ماشین های تزریق پلاستیک چند جزئی، تکنولوژی CoinSure TM یا تزریق فشرده را برای کاهش تنش و تضمین عملکرد بهینه و همچنین تکنولوژی MultiMold TM یعنی تکنولوژی تزریق چند رنگ را تامین می‌نماید.

چراغ‌­های اتومبیل/ ماشین های تزریق پلاستیک تدریک برای تولید لنز ضخیم چند لایه با استفاده از تکنولوژی OptiSure