Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

همکاری قدرتمند شرکت تدریک و شرکت خودروسازی Li Auto

همکاری قدرتمند شرکت تدریک و شرکت خودروسازی Li Auto

خودروهای برقی مسیر اصلی تحول و ارتقای صنعت خودروسازی جهانی و توسعه سبز هستند، همچنین انتخاب استراتژیک برای گسترش صنعت خودروی چین نیز می‌باشند.

به عنوان یک تولید کننده مشهور خودروهای برقی در چین، تنها در ماه مه ۲۰۲۳، فروش Li Auto بسیار بیشتر از مارک های لوکس سنتی و سایر مارک های جدید بوده است. با فروش ۲۵۴۰۰ دستگاه خودرو، این شرکت در رتبه اول لیست فروش خودروهای شاسی بلند با قیمت بیش از ۳۰۰،۰۰۰ یوان و رتبه سوم لیست فروش خودروهای برقی با قیمت بیش از ۲۰۰،۰۰۰ یوان قرار گرفت.

همکاری قدرتمند شرکت تدریک و شرکت خودروسازی Li Auto

قابل ذکر است که در حال حاضر حداکثر ظرفیت تولید شرکت  لی اتو۷۵۰۰ دستگاه  خودرو در هفته است و پیش بینی شده که این رقم در سه ماهه پایانی سال میلادی به ۱۰،۰۰۰ دستگاه در هفته خواهد رسید. می توان گفت که چه از نظر فروش و چه از نظر تولید، در زمینه صنعت خودروهای برقی، لی اتو شتاب قوی توسعه خود را آغاز کرده است.

طبق یک مثل قدیمی چنینی “چنانچه کارگری بخواهد کار درستی را انجام دهد، اول باید ابزارش را تیز کند”، این بدان معناست که در اختیار داشتن تجهیزات مناسب، شرط مهمی برای اطمینان از کیفیت تولید است و با داشتن تجهیزات مناسب، شرکت لی اتو توانست بازار را در دست خود بگیرد. در سال ۲۰۲۱، در راستای تولید خودروهای برقی سبز و کم مصرف، شرکت لی اتو و شرکت تدریک همکاری خود را با یکدیگر آغاز کردند.

هم اکنون، شرکت لی اتو، در کارخانه تولیدی خود چندین دستگاه ماشین تزریق پلاستیک سری NEO.M (ماشین های تزریق پلاستیک چند جزئی با امکان تزریق همزمان چند نوع مواد) و همچنین چندین دستگاه ماشین تزریق پلاستیک سری NEO.T (ماشین تزریق پلاستیک سه صفحه ای استاندارد) را در اختیار دارد که از این دستگاه ها برای تولید قطعات داخلی خودرو و چراغ خودرو استفاده می‌شود.

ماشین تزریق پلاستیک سری NEO·M کاربری بسیار راحتی دارد، این دستگاه مجهز به صفحه گردان عمودی با تکنولوژی SpinSure®V است که دقت صفحه ۰٫۰۱ درجه می باشد و تولید چراغ های جلوی خودرو را بسیار آسان می سازد. ساختار این ماشین تزریق پلاستیک مدولار می باشد که امکان ارائه راه حل های متنوعی را برای کاربران مختلف فراهم می‌سازد.

در مقاسیه با سیستم های هیدرولیکی سنتی، ماشین تزریق پلاستیک سری NEO.T بین ۳۰ تا ۸۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی دارد. استفاده از نسل جدید سیستم های سروو در این نوع دستگاه باعث شده که سرعت دستگاه بسیار بالا باشد، به طوری که در مدت زمان ۲۸ میلی ثانیه دستگاه به حداکثر فشار می رسد و برای بیش از ۱۰ دقیقه دستگاه قادر است با بیشترین فشار و بالاترین سرعت کار کند، که  این امر می تواند به طور موثر چرخه قالب گیری تزریق قطعات داخلی خودرو را کاهش دهد و راندمان تولید را بهبود بخشد.

شرکت تدریک به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولید کننده ماشین های تزریق پلاستیک برای صنعت خودرو های برقی در چین، شرکت تدریک در بخش تحقیق و توسعه تمرکز ویژه ای داشته و از آن ها برای تولید محصولات جدید استفاده کرده است، ماشین تزریق پلاستیک سری NEO یکی از این محصولات است که مورد توجه و تحسین کاربران آن قرار گرفته است.

در حال حاضر، شرکت تدریک ارائه دهنده انواع راه حل های هوشمند برای تولید چراغ های خودروهای برقی و سایر تجهیزات و اجزای خودرو می‌باشد.

واحد ریخته گری مجزا، واحد ماشین کاری دقیق و زنجیره کامل صنعتی، شرکت تدریک را از سایر شرکت ها متمایز می سازد. با در اختیار داشتن منابع کامل زنجیره صنعت، شرکت تدریک توانسته ماشین های تزریق پلاستیک هوشمند و تجهیزات لازم را برای صنعت خودروهای برقی فراهم سازد. این شرکت مشتاقانه آماده آغاز همکاری خود با کاربران بیشتری در سراسر جهان در آینده نزدیک می‌باشد!