Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

مبارزه با اپیدمی | محلول کیت آنتی ژن COVID-19

مبارزه با اپیدمی | محلول کیت آنتی ژن COVID-19

موارد ابتلای کووید ۱۹ در سراسر جهان در حال افزایش است، در تاریخ ۲۲ مارس، حدود ۵۷ میلیون مورد تایید شده در سراسر جهان گزارش شده است. در ماه مارس بیش از ۴۰۰۰۰ مورد ابتلای جدید در چین گزارش شده است که ۲۸ استان را تحت تأثیر قرار داده است.

تست سریع ۱۵ دقیقه ای کووید ۱۹ یا همان تست سریع آنتی ژن(RAT) در حال تبدیل شدن به روشی جدید برای آزمایش کووید در سطح جهانی است. قیمت کیت های وارداتی حدودا  80 دلار است و دولت چین سفارشات بسیار برای این محصول ثبت کرده است.

بر اساس گزارش بازار جهانی (BCC Research)، قیمت هر کیت تست آنتی ژن داخلی بین ۱ تا ۱٫۵ دلار آمریکا است. اگر این نوع تست آنتی ژن در داخل چین تولید شود و حداقل تعداد کیت های استفاده شده برای هر فرد ۲ بار در ماه در نظر گرفته شود، مقدار فروش این محصول در یک ماه به ۲۶٫۶ میلیارد یوان  و ۳۱۹٫۲ میلیارد یوان در سال خواهد رسید!

شرکت Tederic ، به منظورپاسخ دادن به نیازهای صنعت پزشکی، راه‌ حل‌های جدیدی را برای ماشین‌های تزریق پلاستیک خود جهت تولید کیت تست آنتی ژن کووید ارائه کرده است، تا به شرکت های پزشکی در زمینه تولید کیت های تست و مبارزه موثر با همه‌گیری کمک نماید.

در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان صنعت پزشکی و صرفه جویی در مصرف انرژی دراین صنعت، شرکت تدریک ماشین تزریق پلاستیک حرفه ای و ویژه ای را برای صنعت پزشکی ارائه کرده است. سیستم جامع این نوع ماشین ارتقا یافته و برای ایجاد یک محیط تولیدی تمیز و کم صدا، کوتاه کردن زمان تولید تا ۱۰ درصد طراحی و تولید شده به گونه ای که، محصولاتی که با استفاده از این نوع ماشین تولید می شوند دارای بالاترین استاندارد های کیفی هستند.

شرکت تدریک با بسیاری از تولید کنندگان پزشکی در این زمینه همکاری کرده است. تولید این نوع کیت می تواندبه پنج میلیون در روز برسد.

ماشین تزریق پلاستیک به کار رفته برای تولید این نوع کیت ها از سری Toggle System  یا همان ماشین های سه صفحه ای استاندارد شرکت تدریک و مدل ۲۰۰تن این شرکت می باشد. بازگشت سرمایه این نوع ماشین فقط سه ماه طول می کشد، ماشین دارای عملکرد بسیار پایدار و کارامدی است. مصرف انرژی این نوع ماشین بسیار اندک است به طوری که تا ۶۷ درصد در مصرف انرژی و در یک سال ۲,۲۲۹,۶۰۰ یوان در مصرف برق صرفه جویی می شود.

از زمان شیوع کووید ۱۹، شرکت تدریک به مسئولیت اجتماعی خود متعهد بوده است. ماشین های ترزریق پلاستیک تدریک به دلیل مزایایی مانند پاک بودن برای صنایع پزشکی، کارایی، صرفه جویی در انرژی و غیره، تجربه گسترده ای در ارائه  انواع راه حل های صنعت پزشکی دارد.

مبارزه با اپیدمی | محلول کیت آنتی ژن COVID-19