Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

لوله یکبار مصرف نمونه‌گیری ویروس

لوله یکبار مصرف نمونه‌گیری ویروس

لوله یکبار مصرف نمونه‌گیری ویروس

در مورد میله های اوروفارینژل قبلاً مقاله ای ارائه شده بود، لوله یکبار مصرف نمونه برداری ویروس به عنوان “همکار” میله های اوروفارینژل، یکی از موارد مصرفی مهم برای تشخیص اسید نوکلئیک است.

لوله های یکبار مصرف نمونه برداری ویروس برای جمع آوری، ذخیره و انتقال نمونه استفاده می شوند. به عنوان بخش مهمی از تشخیص اسید نوکلئیک، کیفیت محصولات بر نتایج آزمایشات تأثیر به سزایی دارد که در صورت دقیق نبودن حتی ممکن است باعث تشخیص اشتباه شود.

اخیراً، شرکت تدریک با یک شرکت پزشکی شروع به همکاری نموده تا خط تولیدی برای تولید لوله یکبار مصرف نمونه برداری ویروس را که برای تشخیص اسید نوکلئیک ویروس در مقیاس بزرگ مناسب است، راه اندازی نماید و از این طریق به مبارزه با همه گیری کمک کند.

مشخصات خط تولید

دو دستگاه ماشین تزریق پلاستیک ۱۶۰تن سری DT شرکت تدریک و دو قالب مجزای ۱۶ کویته، برای تولید بدنه و درب لوله آزمایش، دارای سیکل تولید ۱۷ ثانیه

ویژگی­‌های این نوع ماشین تزریق پلاستیک

  • ثبات

به دلیل حرکات با ثبات ماشین تزریق پلاستیک، دقت وزنی محصول تولید شده ۰٫۱ درصد می باشد. اجزای به کار رفته در این ماشین تزریق پلاستیک از بهترین برندهای بین المللی می باشند.

  • برگشت سرمایه

با توجه به تقاضای بسیار بالای این محصول در بازار، سرمایه­‌گذاری انجام شده در تولید بسیار سریع به تولیدکننده برمی­گردد. همچنین به دلیل استفاده از تجهیزات و ماشین­‌های تزریق پلاستیک جمع و جور، فضای کمتری در کارخانه اشغال می­گردد.

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

سروو موتور سریع، پمپ با راندمان بالا و طراحی خاص سیستم روغنکاری باعث کاهش هزینه ها و مصرف انرژی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد می گردد.

  • کارآمد و اقتصادی

این خطوط تولید می تواند به دستیابی به آزمایشات اسید نوکلئیک در مقیاس بزرگ، کارآمد و کم هزینه کمک کند.

به عنوان یک ماده ضروری برای تشخیص اسید نوکلئیک ویروس کووید ۱۹، تقاضای زیادی برای لوله‌­های یکبار مصرف نمونه برداری ویروس در بازار وجود دارد. شرکت تدریک قادر است ماشین های تزریق پلاستیک مناسب برای تولید این نوع لوله‌­های را ارائه دهد.

لوله یکبار مصرف نمونه‌گیری ویروس