Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

فضای داخلی خودرو – فناوری نویدبخش DecoSure IMD شرکت تدریک

فضای داخلی خودرو - فناوری نویدبخش DecoSure IMD شرکت تدریک

فضای داخلی خودرو - فناوری نویدبخش DecoSure IMD شرکت تدریک

فناوری IMD یک فناوری جدید در فرآیند تزریق پلاستیک است که می تواند جلوه های مختلفی روی سطوح پلاستیکی ایجاد کند و ضمن  بهبود بخشیدن کیفیت و ارزش افزوده محصولات باعث گسترش دامنه نوآوری محصول گردد. از این فناوری به طور گسترده در صنایع مخابرات، الکترونیک و لوازم خانگی، خودرو سازی و سایر صنایع استفاده می شود.

این فناوری از فرم دهی حرارتی یا پر فشار برای انبساط فیلم و برش ورق به شکل محصول و سپس قراردادن دقیق آن در داخل کویته قالب تزریق برای انجام فرایند تزریق استفاده می کند، تا یک محصول دکوراتیو و کاربردی را تولید نماید.

با استفاده از فناوری DecoSure™  و انباشتی از تجارب در زمینه صنعت خودرو سازی، شرکت تدریک راه حل های  بسیار پیشرو و کاملی را به شرکت های خودرو سازی مطرح مانند شرکت BYD، شرکت Tesla همچنین شرکت های Mercedes-Benz و BMW ارائه می دهد تا این شرکت ها بتوانند قطعات کاربردی و دکوراتیو داخلی خودرو را تولید کنند.

مدیر تولید یک شرکت بزرگ تولید کننده قطعات خودرو می گوید: شرکت تدریک جایگزین بسیار خوبی برای تجهیزات و ماشین آلات وارداتی رده بالا از نظر پایداری، بازدهی و راندمان تولید است و در ضمن باعث کاهش ۱۹ درصدی مصرف انرژی در مقایسه با ماشین آلات وارداتی می گردد. فناوری  DecoSure™ مزیت های اقتصادی بسیاری دارد، ماشین های تزریق پلاستیک متعددی از سری های NEO.T (ماشین های تزریق پلاستیک سه صفحه ای سری NEO) و NEO.H (ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای سری NEO) برای تولید قطعات داخلی خودرو خریداری شده اند.

نکات برجسته

  • بازدهی بالای اقتصادی

در ماشین های تزریق پلاستیک سه صفحه ای سری NEO.T از نسل جدید سیستم های سروو و از اجزای به روز از برند های مطرح دنیا استفاده شده است که این مساله باعث کاهش مصرف انرژی در این نوع ماشین های تزریق پلاستیک می شود. علاوه بر این، با استفاده از فناوری DecoSure™ می توان چندین نوع سطوح دکوراتیو را تنها با عوض کردن مواد دکوراتیو و بدون نیاز به تعویض قالب، تولید کرد.

  • راه حل های تمام اتوماتیک

علاوه بر ماشین های تزریق پلاستیک، شرکت تدریک ربات های خطی مدل TLR50 و همچنین ربات های صنعتی نیز ارائه می دهد.  بااستفاده از این ربات ها که برای بارگیری اتوماتیک ورق، قرار دادن ورق داخل قالب، برداشتن قطعه تولید شده و چیدن قطعات تولید شده روی تسمه نقاله و انتقال آن ها به انبار مناسب هستند،امکان افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه های تولید را فراهم می گرد.

  • تولید با کیفیت

فناوری DecoSure™ کنترل دمای بهینه مواد اولیه را در طول فرآیند تضمین می کند، زیرا ورق های به کار رفته در این نوع فرآیند عمدتاً مواد حساسی مانند PC (پلی کربنات) و PMMA (پلی متیل متا اکریلات) می باشند، دقت بازشوی قالب در ماشین های تزریق پلاستیک سری  NEO·T 1 میلیمتر می باشد در نتیجه تولید با دقت بالایی انجام می گردد. نتیجه نهایی تولید محصولی با بهترین ظاهر ممکن و فرآیند یکپارچه قالب گیری تزریق می باشد.

  • محصولی انعطاف پذیر

فناوری جدید DecoSure™  برای تولید انواع محصولات شخصی سازی شده مناسب است و می توان تنها با تغییر فیلم دکوراتیو،از آن برای تولید جلوه های ویژه مختلف مانند کلید حبابی برجسته، آینه فلزی، ایجاد رگه چوبی و سایر سطوح فلزی، برجسته، مقعر و نقش دار استفاده کرد. این طرح ها و نقش ها بیشتر در قطعات داخلی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت تدریک متعهد به ارائه محصولات و راه حل های حرفه ای، کاربر پسند و سفارشی برای مشتریان خود در صنایع خودروسازی می باشد.

فضای داخلی خودرو - فناوری نویدبخش DecoSure IMD شرکت تدریک
فضای داخلی خودرو - فناوری نویدبخش DecoSure IMD شرکت تدریک