Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

شرکت تدریک برای توسعه بازار خوردو های انرژی نو به شرکت BYD کمک می کند

شرکت تدریک برای توسعه بازار خوردو های انرژی نو به شرکت BYD کمک می کند

طبق برنامه توسعه صنعت خودروهای انرژی نو (۲۰۲۱-۲۰۳۵)، بازار خودروهای انرژی نو در دهه آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت. خودروهای انرژی نو با انتشار کربن کمتر، حفاظت از محیط زیست، هزینه کمتر و بهره وری انرژی بالاتر می توانند به صنعت خودروسازی سنتی برای حل مشکل تحولات انرژی و دستیابی به اهداف زیست محیطی کمک کنند.

در روز ۳ آوریل، شرکت BYD، که بزرگترین سهم بازار خودرو های چین را دارد، اعلام کرد، که از ماه مارچ تولید خودروهای بنزینی را متوقف خواهد کرد. در آینده، این شرکت تنها روی خودروهای الکتریکی  و هیبریدی که به اهداف استراتژیک محیط زیستی نزدیک خواهند بود، تمرکز خواهد داشت، با این روش می تواند صنعت خودرو را رهبری کند و در توسعه پایدار جامعه برای چرخه سبز و کم کربن کوشا باشد.

آیا شرکت تدریک پاسخگوی نیاز های جدید و فرایند های جدید این شرکت خواهد بود؟

در حالی که تولیدکنندگان ماشین های تزریق پلاستیک از این فرصت استقبال می کنند، چالش های جدیدی نیز در جنبه های فناوری و فرآیند وجود دارد. طراحی خودروهای انرژی نو پیشرفته تر خواهد بود، قطعات این نوع خودرو ها سبک وزن خواهد بود و به طور کلی این نوع خودرو ها انرژی کمتری مصرف میکنند که برای تولید آن ها نیاز به الزامات فنی بالاتری برای تجهیزات تولید وجود دارد. علاوه بر نوآورری در طراحی داخل و بیرون خودرو، سایر قطعات خودرو نیز نیاز به الزامات جدیدی دارند.

تدریک به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته ماشین های تزریق پلاستیک،همواره بر ایجاد نوآوری تاکید می کند وطراحی های جدیدی برای ماشین های تزریق پلاستیک که در صنعت خودرو های انرژی نو استفاده خواهند شد، ارائه داده است. بسیاری از این راه حل را به تعدادی از برندهای سطح بالای خودروهای انرژی نو ارائه کرده است.

از نظر توسعه فناوری، “پروژه صنعتی سازی فناوری کنترل اشکال قطعات پلاستیکی و تجهیزات شکل دهی” به رهبری تدریک برنده جایزه اول جایزه پیشرفت علم و فناوری صنعت ماشین آلات چین شد! این فناوری عمدتاً برای ماشین های تزریق پلاستیک که برای تولید خودروهای انرژی نو از  آن های استفاده می شود، به کار گرفته می شود.

شرکت تدریک به یکی از بزندهای معروف در زمینه انرژی های نو یاری می رساند

اخیرا، شرکت تدریک توافقنامه همکاری با شرکت خودروسازی BYD منعقد کرده است. تعدادی از ماشین‌های تزریق پلاستیک این شرکت در کارخانه‌های مختلف شرکت BYD مستقر شده‌اند که برای تولید چراغ‌، دکوراسیون داخلی خودرو، قطعات بیرونی خودرو و سایر اجزای آن استفاده می گردد که بیشتر خودروهای انرژی نو شرکت BYD مورد استفاده قرار می گیرند. به تازگی، ماشین تزریق پلاستیک  چند جزئی دوار افقی مدل NEO·M1920s برای تولید چراغ خودرو در شرکت BYD نصب شده است.

نکات برجسته این محصول چیست؟

 نمی توان یک شبه اهدافی مثل کاهش انتشار کربن را محقق کرد، اما برای کنترل انتشار کربن، تولید با کیفیت بالا و رشد پایدار به نوآوری های جدید نیاز است. شرکت تدریک، همواره در حال تقویت و به روز رسانی ماشین های تزریق پلاستیک تولیدی این شرکت می باشد، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف، راه‌حل‌های صرفه‌جویی انرژی، هوشمندی و کارآمدی بیشتر مواردی است که شرکت تدریک به آن ها توجه ویژه ای دارد.