Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

راه حلهایی برای صنایع پزشکی؛ میله اوروفارینژل تست کووید ۱۹

راه حلهایی برای صنایع پزشکی؛ میله اوروفارینژل تست کووید 19

میله های اوروفارینژل چیست؟

بر خلاف گوش پاک کن های پنبه ای که روزانه از آن ها استفاده می شود، میله های اوروفارینژل کووید ۱۹ معمولا از جنس فیبر نایلون می باشد. گیره نایلونی مثل یک برس نرم عمل می کند و نمونه گرفته شده را روی سطح خود نگه می دارد. بدنه میله نیز بایستی مشخصات ذیل را داشته باشد:

  • میله باید محکم باشد و بتواند نمونه را بیش از ۳۰ ثانیه نگه دارد.
  • میله بایستی انعطاف پذیر باشد و هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب باشد

در پیروی از سیاست‌های جدید برای پیشگیری و کنترل کووید ۱۹، شرکت تدریک راه‌ کارهایی را برای تولید میله اوروفارینژل ارائه داده است که با استفاده از آن می توان روزانه حداکثر ۳۸۰٫۰۰۰ قطعه از این میله ها تولید کرد که این،انجام آزمایش‌های اسید نوکلئیک را تسهیل می نماید.

راه حلهای ارائه شده ماشین های تزریق پلاستیک شرکت تدریک برای تولید میله های اوروفارینژل

  • تولید کارآمد: توان تولید روزانه ۳۸۰٫۰۰۰ قطعه با استفاده از قالب ۸۰ کویته و زمان سیکل ۱۸ ثانیه
  • پایداری: تزریق پلاستیک پایدار و دقت تزریق ۳ درصد. اجزای به کار رفته در واحد تزریق ماشین های تزریق پلاستیک تدریک از برندهای بسیار خوب بین المللی می باشد. ساختار ماشین بسیار پایدار است و در نتیجه هزینه ای که صرف مواد اولیه می گردد، بسیار اندک است.
  • برگشت سرمایه: با توجه به تقاضای بسیار بالای این محصول در بازار، سرمایه گذاری انجام شده در تولید بسیار سریع به تولیدکننده برمی گردد. همچنین به دلیل استفاده از تجهیزات و ماشین های تزریق پلاستیک جمع و جور، فضای کمتری در کارخانه اشغال می گردد.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: سروو موتور سریع، پمپ با راندمان بالا و طراحی خاص سیستم روغنکاری باعث کاهش هزینه ها و کاهش مصرف انرژی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد می گردد

با توجه به وضعیت ناخوشایند پیش آمده، شرکت تدریک پیشنهاد می دهد که همه با هم در پیشگیری از بیماری و پیروزی در نبرد علیه ویروس تلاش کنیم.

راه حلهایی برای صنایع پزشکی؛ میله اوروفارینژل تست کووید 19