Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

راه حلهایی برای صنایع پزشکی، لوله های آزمایش خون

راه حلهایی برای صنایع پزشکی، لوله های آزمایش خون

در دوران اپیدمی، تقاضا برای لوله های آزمایش خون به شدت بالا رفت، میانگین جهانی مصرف سالیانه این لوله ها حدوداً به۲۰ میلیون رسید. به طور کلی در این دوران، تولید تجهیزات پزشکی ۱۰ درصد رشد داشت.

اگرچه، در بازار داخلی چین، لوله های آزمایش خون هنوز در انحصار محصولات وارداتی است، با توجه به رقابت شدید و تقاضای بالا برای لوله های آزمایش خون  الزامات سخت گیرانه تری در مورد تکنیک های تولید در ماشین های تزریق  پلاستیک وجود دارد.

این الزامات شامل موارد ذیل می باشند:

۱-تمیز بودن و پاکیزگی در تولید

نمونه های سرم ها به هیچ وجه نباید آلوده شوند و تمامی تجهیزات پزشکی مورد استفاده در تولید بایستی کاملا پاک باشند.

۲-دقت بالا

بایستی توجه داشت که آب بندی لوله و دقت تجهیزات استفاده شده در تولید لوله ها، بر روی خواص نمونه خون تاثیرگذار است.

۲-کیفیت بالای تولید

کیفیت لوله های تولید شده بایستی طوری باشد که لوله توان تحمل نیروی گریز از مرکز نسبی حدود ۳٫۰۰۰ گرم در سانتریفیوژ را داشته باشد.

راهکارهای ارائه شده ماشین های تزریق پلاستیک شرکت تدریک برای تولید لوله های آزمایش خون

  • سرووموتور ماشین های تزریق پلاستیک شرکت تدریک به طور دقیق کنترل می شوند، تکرارپذیری تزریق می تواند به ۱ درصد برسد. دقت باز شوی قالب در این ماشین ها ۰٫۰۱ میلی متر است.
  • موتور تعبیه شده در ماشین های تزریق پلاستیک تدریک که برای صنایع پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد هیچ گونه نشتی ندارد و تایبارهای این نوع ماشین نیز نیاز به روغن کاری ندارند بنابراین محیط تولید بسیار پاکیزه می باشد.
  • سیلندر مارپیچ مخصوص مواد PET و درایو کنترل موتور مستقل، برای تولید کامپاند های مختلف و همچنین رسیدن به کوتاه ترین زمان سیکل تولید مناسب می باشند.
  • ضایعات تولید با این ماشین های تزریق پلاستیک به کمتر از یک درصد می رسد. به دلیل نظارت کامل بر تولید، ریسک صدمه به قالب بسیار کم است و کیفیت تولید در بالاترین حد خود قرار دارد.
راه حلهایی برای صنایع پزشکی، لوله های آزمایش خون