Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

حضور شرکت تدریک، در هفدهمین کنگره پالت و نمایش ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای ویژه تولید پالت در این کنگره

حضور شرکت تدریک، در هفدهمین کنگره پالت و نمایش ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای ویژه تولید پالت در این کنگره

حضور شرکت تدریک، در هفدهمین کنگره پالت و نمایش ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای ویژه تولید پالت در این کنگره

با هدف درک بهتر تغییرات جدید در صنعت تولید پالت و مباحثات گسترش فرصت­ها و چالش­‌های صنعت پالت در چین، همچنین ترویج وتوسعه این صنعت، هفدهمین کنفرانس بین­المللی پالت چین و نشست سالانه کارآفرینان پالت ۲۰۲۲ ، از ۲۶ تا ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲در گوانگجوی چین برگزار شد.

شعار این کنگره “صنعت سبز، همکاری، اشتراک­گذاری و نوآوری” بود. شرکت تدریک نیز به عنوان یکی از پیشروان صنعت با موضوع “راه حل کارآمد و اقتصادی  ماشین‌های تزریق پلاستیک برای تولید پالت” در این کنگره شرکت کرد. 

مهندس ارشد شرکت تدریک، آقای Zhou Hongwei اظهار داشت که شرکت تدریک بیشتر روی دو موضوع راندمان بالا و صرفه­جویی تمرکز دارد و با یکپارچه سازی ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای و سیستم اتوماسیون توانسته سیستم هایی را طراحی کند که بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی را داشته باشند. بعلاوه کارایی بهتر و سازگاری با محیط زیست نیز از دیگر ویژگی های این نوع سیستم ها می باشد که با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

این مقاله بر روی مزیت­های فنی ماشین‌­های تزریق پلاستیک دو صفح‌ه­ای تدریک برای تولید پالت­ و سایر محصولات نوآورانه برای صنایع بسته بندی و حمل و نقل تمرکز دارد.

پالت پلاستیکی ایده آل بایستی سبک وزن باشد و با داشتن  دیواره های نازک، پایداری بالا، قابلیت تحمل بار سنگین را دارا باشد، همچنین دارای عمر طولانی و ایمن باشد که این عوامل در تعیین الزامات فرایند قالب­گیری تزریق در ماشین‌های تزریق پلاستیک تاثیر گذار است.

به عنوان یکی از اولین  شرکت­های تولید کننده ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه­ای در چین، شرکت تدریک ارائه دهنده ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه­ای با راندمان بالا به ویژه برای تولید پالت و جعبه های پلاستیکی می باشد، ماشین های تزریق مدل NEO·H2300 and NEO·H2700 از سری ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای NEO.H برای این نوع مصارف ایده آل هستند. مزایای این دستگاه ها به شرح ذیل می باشند:

  • کیفیت بالای تولید

طراحی خاص از نظر ابعاد، امکان تولید با بهره وری بالا، بدون ایجاد حباب در محصول تولیدی

  • کم مصرف

با استفاده از تکنولوژی E-Charge TM ، مصرف انرژی کمتر از استاندارد های ملی خواهد بود

  • افزایش راندمان و کارایی

کوتاهتر شدن سیکل تولید به دلیل همگام­سازی تزریق و جلوگیری از نشتی مواد

به منظور سرعت بخشیدن به تولید سبز و کمک برای دستیابی به اهداف “کربن مضاعف” (طبق الزامات اهداف کربن مضاعف، مصرف انرژی در چین تا سال ۲۰۳۰ باید حدود ۹۰ درصد کاهش یابد و نسبت مصرف انرژی غیرفسیلی در ساختار انرژی باید از ۱۵ درصد فعلی به بیش از ۸۵ درصد افزایش یابد) مهندس ارشد شرکت تدریک، آقای ژو هونگ­وی، سه راه حل خلاقانه برای تولید پالت­های کارآمد و اقتصادی را شرح داد تا با کمک به مشتریان منجر به پایداری و توسعه در صنعت پالت سازی گردد. 

حضور شرکت تدریک، در هفدهمین کنگره پالت و نمایش ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای ویژه تولید پالت در این کنگره

اولین راه حل “راه­حل تولید کارآمد ” به صورتی است که تولید در ماشین های تزریق پلاستیک دو برابر می گردد و باعث صرفه­جویی در فضای تولید می­شود و امکان تولید پالت­های دو رنگ نیز فراهم می شود. راه حل دوم “تولید پالت با استفاده از تکنولوژی CellSure®” است، که با استفاده از تکنولوژی میکروفوم CellSure® شرکت تدریک، وزن پالت های تولید شده تا ۳۰ درصد کاهش می یابد و این در حالی است که قدرت و استحکام  پالت های تولیدی افزایش می یابد. پالت‌­های آسیب­‌دیده همچنین می­‌توانند بازیافت شوند و مجدداً مورد استفاده قرار گیرند. راه حل سوم “تولید پالت با استفاده از مواد بازیافتی” می­باشد، که اساساً مصرف مواد خام در فرایند تولید را کاهش می­دهد.

همچنین با استفاده از این راه حل ها می­توان لوازم جانبی دستگاه های تزریق پلاستیک، مانند ربات­ها و سیستم تزریق MES را با کنترلر ماشین تزریق پلاستیک یکپارچه کرد.

در حال حاضر، گسترش صنعت پالت چین به حدی رسیده است که امکان تولید پالت با مواد بازیافتی فراهم شده، که این امر باعث ارتقای سطح تکنولوژیکی صنایع حمل و نقل شده، سطح دیجیتالی شرکت های خدماتی صنعتی بهبود یافته، استاندارد های جهانی صنعت پالت ارتقا یافته و تولید هوشمند و سبز افزایش یافته است.

در آینده، شرکت تدریک، روی تقاضای بازار و منافع مشتری تمرکز خواهد داشت، همچنین به صنعت پالت در دستیابی به تحولات دیجیتالی کمک خواهد کرد، کیفیت تولید صنعت را بهبود خواهد بخشید، بهره­ وری تولید و مدیریت تولید را به طور مشترک در راستای توسعه سبز صنعت پالت بهبود خواهد بخشید و نوآوری های دیگری را در این صنعت ایجاد خواهد کرد.