Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

تکنولوژی Chen Feng

تکنولوژی Chen Feng

تکنولوژی Chen Feng

تولید محصولات درجه یک با ماشین های درجه یک

شرکت چن فنگ یک شرکت سرمایه­‌گذاری پیشرفته است که فعالیت هایی از قبیل تحقیق و توسعه، طراحی، تولید و فروش  LED، چراغ قوه  ولوازم روشنایی را انجام می دهد.

در حال حاضر، چن فنگ فروشنده شماره یک رادیاتور در چین و چراغ قوه در دنیا می‌­باشد.  این شرکت به عنوان “بزرگترین تهیه کننده LED جهان” شناخته می‌­شود. محصولات چن فنگ به بیش از ۲۰ کشور و منطقه از جمله آلمان، فرانسه، امریکا و هندوستان صادر می­‌گردد.

این شرکت به منظور گسترش و تولید محصولات اصلی مانند رادیاتورها و روکش­های پلی کربنات از سال  2017 با شرکت تدریک همکاری می کند. شرکت تدریک در راستای بهبود رقابت‌ پذیری محصولات تولیدی شرکت چن فنگ و همچنین مدیریت بهره‌وری به این شرکت یاری می رساند.

آقای  Ling، مسئول تولید شرکت چن فنگ می‌­گوید که شرکت چن فنگ یک کارخانه تمام اتوماتیک است که با چالش هایی در رابطه با تطابق ماشین های تزریق پلاستیک و سایر دستگاه های خطوط تولید مواجه است، به همین دلیل ماشین های تزریق پلاستیک به کار گرفته شده در این کارخانه بایستی دقت بالا، استحکام کافی و ثبات داشته باشند.

شرکت چن فنگ در حالی که به دنبال یک حالت تولید خودکار و هوشمند است، اهمیت زیادی به کیفیت و کنترل محصول می دهد. واحد تولید این شرکت کاملاً منطبق با استاندارد­های کیفی IEC و GB بوده و موفق به دریافت گواهی کیفیتISO9001  نیز شده است. در مورد لامپ ها، بایستی طوری باشند که نور را از خود عبور دهند، تابش خیره کننده ای نداشته باشند و سایه ایجاد نکنند که همه این موارد در تولید لامپ های تولیدی این شرکت رعایت شده است.

در حال حاضر، در تمامی کارخانه های شرکت چن فنگ، به محض ورود می توان ماشین های تزریق پلاستیک آل الکتریک تدریک را مشاهده نمود که به طور پیوسته، یکنواخت و با دقت بالا در حال تولید هستند.

ماشین های تزریق پلاستیک آل الکتریک شرکت تدریک مورد استفاده در کارخانه چن فنگ

خلق یک معیار جدید برای فروش محصولات

تکنولوژی Chen Feng

بر اساس نیاز مشتری، شرکت تدریک و شرکت چن فنگ در زمینه تحقیقات و توسعه همکاری عمیقی با هم دارند تا  بتوانند از طریق بهینه‌­سازی مداوم، راه حل های مناسبی را برای کاهش مصرف انرژی ارائه دهند.

از طریق تکنولوژی BlowSure TM  (تکنولوژی تزریق و دمیدن یکپارچه شرکت تدریک)، سرمایه گذاری برای تجهیزات جانبی، نیروی کار و مواد پلاستیکی به میزان زیادی کاهش می یابد. با توجه به بازده بالای تولید، ماشین  تزریق پلاستیک آل الکتریک تدریک با کنترل دقیق سروو موتور با دقت مارپیچ ۰٫۰۳ میلیمتر، از ایجاد هر گونه  زردی، لکه‌های سیاه و حباب‌ در محصول جلوگیری می­کند.

علاوه بر این، سیستم بازیابی انرژی پیشرفته ماشین های تزریق پلاستیک آل الکتریک تدریک نیز به شرکت چن فنگ کمک می کند تا به سمت توسعه پایدار و تولید با کیفیت بالا و سبز حرکت کند، به طوری که مصرف انرژی در این نوع دستگاه ها در مقایسه با ماشین های هیدرولیک ۵۴٫۶ درصد کمتر می باشد.

آقای لینگ می افزاید، بعد از استفاده از ماشین های تزریق پلاستیک آل الکتریک شرکت تدریک برای تولید محصولات اصلی، یعنی چراغ، تکنولوژی BlowSure TM  به کار رفته در این نوع ماشین تزریق پلاستیک این امکان را فراهم می سازد که محصولی کاملاً یکنواخت و با ضخامت نازک تر تولید کرده و در مصرف مواد اولیه نیز صرفه جویی شود.به این ترتیب، ماشین های تزریق پلاستیک آل الکتریک تدریک به ما کمک می کند تا میلیون­ها دلار در مصرف انرژی و مواد اولیه صرفه جویی نماییم.

شرکت تدریک علاوه بر تجهیزات، یک سیستم مدیریت هوشمند کارخانه نیز به مشتریان ارائه می دهد که مشکلات تولید در کارخانه تمام خودکار شرکت چن فنگ را تا حد زیادی کاهش می دهد و به افزایش راندمان کلی تولید این شرکت تا بیش از ۲۰ درصد کمک می کند و این امر باعث بهبود مضاعف در راندمان تولید و کارایی محصول می‌گردد.

کارخانه ۲۲ هکتاری با ظرفیت تولید سالانه ۳٫۵ میلیارد آباژور، رادیاتور و سایر لوازم جانبی سیستم ال ای دی می باشد. این امر نشانگر قدرت خلاقانه فناوری تدریک برای کمک به اقتصاد سازمانی و همچنین نمونه واضحی از شرکت دیجیتالی شده می‌باشد.

آقای لین می‌­گوید: ارتباط بین ماشین تزریق پلاستیک و سایر لوازم جانبی مانند ارتباط بین قلب و دست­ها و پاها هستند، آنها یک کلیت را شکل می­‌دهند و برای تولید محصولات بهتر با یکدیگر همکاری می­کنند. صدها دستگاه ماشین تزریق پلاستیک آل الکتریک تدریک می­توانند به طور اتوماتیک در یک شیفت ۲۴ ساعته کار کنند.

مشتری مداری و خلق ارزش افزوده برای مشتریان، فلسفه شرکت تدریک در خدمت رسانی به تک تک مشتریان می­‌باشد. شرکت تدریک به عنوان پیشرو در ماشین های تزریق پلاستیک هوشمند، به توسعه و نوآوری خود ادامه خواهد داد و متعهد به ارائه بهترین راه‌حل ماشین تزریق پلاستیک برای مشتریان جهانی خود است.

تکنولوژی Chen Feng