Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

تدریک، تولید کننده و ارائه دهنده دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه تزریق پلاستیک تدریک - سری نئو

شرکت تدریک (Tederic) تولید کننده و ارائه دهنده دستگاه تزریق پلاستیک است و دستگاه‌های تزریق پلاستیک مورد نیاز مشتریان خود را در سراسر دنیا فراهم می‌سازد این شرکت با عملکرد عالی، پشتیبانی فنی متفکرانه و خدمات پس از فروش کارآمد از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار است.

تاریخچه شرکت تدریک

شرکت Hangzhou Tederic Machinery Ltd (ماشین سازی هانگژو تدریک) در سال ۲۰۰۳ میلادی در شهر هانگژو چین تاسیس شد و در همان سال اولین سری دستگاه های تزریق پلاستیک سری TRX را به بازار عرضه کرد.

بعد از آن در سال ۲۰۰۸ نام شرکت به Tederic Machinery Manufacture تغییر کرد. در سال ۲۰۱۰ میلادی سری جدید دستگاه های تزریق پلاستیک به نام سری DREAM معرفی شدند. در سال ۲۰۱۲ این شرکت اصلاحات سیستم سهامی را انجام داد و به شرکت Tederic Machinery LTD. تغییر نام داد. در اکتبر ۲۰۱۷، شرکت تدریک به عنوان اولین شرکت تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک چینی با موفقیت در لیست بورس شانگهای قرار گرفت. در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه خارجی شرکت تدریک در پرتغال افتتاح شد و بعد از آن در سال ۲۰۱۹ شعبات جدید در کره جنوبی، مکزیک و برزیل تاسیس شدند. در سال ۲۰۲۰، با توجه به تحولات به وجود آمده در بازار دستگاه های تزریق پلاستیک و به منظور پاسخ به نیاز های جدید مشتریان، شرکت تدریک اقدام به تولید و عرضه سری جدید دستگاه تزریق پلاستیک به نام سری Neo کرد.

شرکت تدریک دو سایت تولید در چین دارد که یکی از آن ها در ناحیه Xiasha در شهر هانگژو قرار دارد و دیگری در ناحیه Deqing در شهر Huzhou واقع شده است، در سایت دوم بیشتر دستگاه های تزریق پلاستیک سنگین تولید می‌شوند.

در سایت شهر هانگژو انواع مختلف دستگاه‌های تزریق پلاستیک با ظرفیت تولید سالیانه ۱۰/۰۰۰ دستگاه تزریق پلاستیک در سال تولید می‌شوند. در سایت شهر هوژو، دستگاه‌های تزریق پلاستیک سنگین تولید می‌شوند، همچنین واحد ریخته‌گری و پردازش قطعات دستگاه تزریق پلاستیک نیز در این سایت قرار دارد، ظرفیت سالیانه واحد ریخته‌گری این سایت ۱۱/۰۰۰ تن می‌باشد

وجه تمایز دستگاه‌های تزریق پلاستیک تدریک

واحد ریخته‌گری قدرتمند، پردازش قوی و زنجیره کاملی از صنایع مختلف دخیل در ساخت دستگاه‌های تزریق پلاستیک، شرکت تدریک را از بقیه شرکت‌های تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک متفاوت می‌کند. شرکت تدریک محدوده گسترده ای از دستگاه‌های تزریق پلاستیک مانند دستگاه تزریق پلاستیک تمام الکتریک، دستگاه تزریق پلاستیک سه صفحه‌ای، دستگاه تزریق پلاستیک دو صفحه‌ای، دستگاه تزریق پلاستیک با امکان تزریق چند جزء را به بازار عرضه می‌کند. نیروی قفل گیره دستگاه‌های تزریق پلاستیک تدریک از ۵۵ تن تا ۷۰۰۰ تن می باشد.

پس از ۱۷ سال توسعه و تلاش، شرکت تدریک اکنون در بین سه شرکت برتر در زمینه تولید دستگاه‌های تزریق پلاستیک در چین قرار دارد.

شرکت تدریک دارای سرعت پاسخگویی قابل توجهی است و به نیازهای خاص هر مشتری توجه زیادی دارد تا بتواند دستگاه تزریق پلاستیک و وسایل جانبی و قطعات یدکی را از راه های مناسبی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

دستگاه‌های تزریق پلاستیک شرکت تدریک، بیشتر در چه صنایعی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

دستگاه‌های تزریق پلاستیک شرکت تدریک، در صنایع مختلفی مثل صنعت خودروسازی، صنعت بسته‌بندی، صنعت پزشکی، صنایع الکترونیک، صنایع لوازم خانگی، صنعت ساختمان، صنایع هوا فضا و سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت تدریک دارای تجربه صنعتی غنی، عملکرد خوب و دانش حرفه‌ای است، شرکت تدریک با تمرکز بر ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود و تعالی، همواره از روش‌های انعطاف پذیر و نوآوری های مستمر برای تولید محصولات با کیفیت، بادوام، کارآمد استفاده می کند.

شرکت تدریک، حافظ محیط زیست

شرکت تدریک همچنین کاملا متعهد به ایفای نقش مثبت در بازیافت مواد پلاستیکی، کاهش مصرف انرژی و سایر جنبه های حفاظت از محیط زیست می باشد.

در حال حاضر، شرکت تدریک دارای ۱۰۲ اختراع فنی و بیش از ۷۰ متخصص صنعت است. شرکت تدریک در زمینه توسعه گسترش استعدادها، دارای همکاری دانشگاهی، پژوهشی و صنعتی جامع و عمیقی با ۱۵ دانشگاه از جمله دانشگاه Zhejiang، دانشگاه فناوری‌های شیمیایی پکن، دانشگاه صنعتی Zhejiang می باشد. علاوه بر این، شرکت تدریک ۱۰ میلیون یوان به بنیاد آموزشی دانشگاه فناوری شیمیایی پکن برای آموزش و پرورش استعداد اهدا کرده است.

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش تدریک

علاوه بر چهار شعبه فرعی در کشور‌های پرتغال، مکزیک، کره جنوبی و برزیل، شرکت تدریک در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا دارای نماینده فروش و خدمات پس از فروش می‌باشد.