Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516

دستگاه های تزریق پلاستیک تدریک – سری نئو

دستگاه تزریق پلاستیک تدریک - مدل NEO-H-680

شرکت تدریک که از لحاظ تکنولوژی و طراحی و ساخت دستگاه های تزریق پلاستیک جزء به روزترین شرکت های چینی می باشد در سال ۲۰۰۳ میلادی در شهر هانگژو چین تاسیس شد. این شرکت با عملکرد عالی، پشتیبانی فنی متفکرانه و خدمات پس از فروش کارآمد از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار است.

به ‌عنوان یک تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک که ریشه های آن در چین قرار دارد، حضوری پر رنگ در بازار های جهانی دارد. «تغییر بزرگ» شرکت تدریک با پروژه به روز رسانی برند خود (REBRANDING) در سال ۲۰۲۰ آغاز شد. با شعار “دستگاه تزریق پلاستیک هوشمند” تغییرات برند شرکت تدریک، از جمله استراتژی برند، چشم انداز برند و طراحی نو آورانه محصول آغاز شد.

با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی و تامین نیاز های جدید مشتریان در صنایع پزشکی، صنایع بسته بندی و به طور کلی صنایعی که نیاز به دقت بالایی دارند، شرکت تدریک اقدام به طراحی دستگاه های تزریق پلاستیک سری NEO کرد و در نمایشگاه چایناپلاس ۲۰۲۱ که در ماه می ۲۰۲۱ برگزار شد از این سری دستگاه تزریق پلاستیک رونمایی شد.

NEO در زبان لاتین به معنای مدرن، به روز و پیشرفته است و مفهوم غلبه بر گذشته و حرکت به سمت آینده را دارد. NEO نشان دهنده تحول در ساخت دستگاه تزریق پلاستیک شرکت تدریک می باشد، دستگاه های تزریق پلاستیک با مزیت های فن آوری و نوآورانه.

دستگاه تزریق پلاستیک سری NEO به طور مشترک توسط تیم طراحی حرفه ای بین المللی و تیمی از طراحان شرکت تدریک طراحی و ساخته شد. به دلیل درک عمیق از صنعت پلاستیک و تجربه ۲۰ ساله شرکت تدریک در زمینه طراحی صنعتی،این شرکت توانست “رویای تدریک” را تحقق بخشد، این رویا یعنی تبدیل یک برند سنتی به یک نام تجاری شناخته شده بین المللی، با ارایه دستگاه تزریق پلاستیک سری NEO به حقیقت پیوست.

در دستگاه تزریق پلاستیک سری NEO ،از نسل جدیدی از سرووموتور ها استفاده شده است که دارای سرعت‌ واکنش فوق‌العاده بالایی می باشند. این سرووموتور ها در مقایسه با سیستم‌ های هیدرولیک سنتی می توانند بین ۳۰ تا ۸۰ درصد در مصرف انرژی صرفه ‌جویی کنند.

کاور های دستگاه تزریق پلاستیک سری NEO دارای طراحی به روز شده ای هستند و با طراحی جدید برند Tederic هماهنگ می باشد علاوه بر ظاهری زیبا، این کاور ها به گونه ای طراحی شده اند که ایمن، کاربردی و کاربر پسند باشند. همه دستگاه های تزریق پلاستیک مطابق با استانداردهای ایمنی محلی در بازارهای مختلف بین‌المللی هستند.

دستگاه های تزریق پلاستیک سری NEO در شش سری به شرح ذیل ارائه می شوند:

NEO · T, NEO · E, NEO · Ec, NEO · H, NEO · Mv, NEO · Ms

دستگاه تزریق پلاستیک سری NEO.T

دستگاه تزریق پلاستیک سه صفحه ای استاندارد که از ۹۰ تا ۴۰۰۰ تن عرضه می شوند. ویژگی ‌های جدید این نوع دستگاه تزریق پلاستیک عبارتند از: فاصله بیشتر میله های راهنما(تایبار)، افزایش ارتفاع قالب گیر و سیستم ترمز گیره برای دقت بیشتر در زمان باز شدن و بسته شدن قالب.

دستگاه تزریق پلاستیک آل الکتریک سری NEO.E

دستگاه تزریق پلاستیک آل الکتریک که از ۵۵ تا ۴۶۰ تن در دسترس هستند. این دستگاه تزریق پلاستیک برای صنایع دقیق فنی، پزشکی، و محصولات دیوار نازک ایده آل هستند. ویژگی های این نوع دستگاه تزریق پلاستیک عبارتند از فاصله بیشتر میله های راهنما (تایبار)، یاتاقان خطی از نوع NSK برای صفحه، صفحه نمایش لمسی استاندارد ۱۵ اینچی، نسل جدید موتور و درایو های با فناوری DC.

دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی سری NEO.Ec

دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی این سری از ۵۵ تا ۴۶۰ تن در دسترس هستند. این نوع دستگاه تزریق پلاستیک برای تولید کنندگانی که هم دقت بالای دستگاه تزریق پلاستیک آل الکتریک را میخواهند و هم انعطاف پذیری دستگاه تزریق پلاستیک هیدرولیکی را بسیار مناسب است. واحد تزریق، چرخش مارپیج و گیره به صورت الکترو مکانیکی هدایت می شوند، این نوع دستگاه دارای یک پمپ سروو برای تغذیه واحد پران، کالسکه و ماهیچه کش ها می باشد. کالسکه دارای پیستون های هیدرولیکی دو قلو است و صفحه متحرک دارای سیستم هدایت بلبرینگ خطی است.

دستگاه تزریق پلاستیک دو صفحه ای سری NEO.H

دستگاه تزریق پلاستیک دو صفحه ‌ای این سری که در ابتدا در محدوده ۶۸۰ تا ۲۷۰۰ تن در دسترس هستند و برنامه ای برای تولید این سری از دستگاه ها تا ۴۰۰۰تن وجود دارد که به زودی اجرایی می شود. این مدل دارای فاصله بیشتر میله های راهنما(تایبار)، صفحه قالب تقویت شده و سیستم ترمز گیره برای عملکرد بهتر باز شو و بسته شو قالب می باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک چند جزئی سری NEO.Mv

دستگاه تزریق پلاستیک چند جزئی مجهز به صفحه چرخشی عمودی Spinure-V که توسط یک سرووموتور هدایت می شود.. دستگاه های تزریق پلاستیک چند جزئی سه سفحه ای از ۱۷۰ تا ۸۱۰تن و دستگاه های تزریق پلاستیک دو صفحه ای چند جزئی از ۸۸۰ تا ۱۹۲۰ تن ارائه می شوند، این نوع دستگاه تزریق پلاستیک را می توان به پنج واحد تزریق مجزا تجهیز کرد این بدان معناست که این نوع دستگاه تزریق پلاستیک امکان تزریق ۵ جزء مجزا را دارد. این واحدها را می توان به صورت موازی، زاویه دار، عمودی بر محور اصلی دستگاه قرار داد. برای این نوع دستگاه تزریق پلاستیک واحد تزریق هیدرولیک و واحد تزریق الکتریکی در دسترس هستند.

دستگاه تزریق پلاستیک چند جزئی سری NEO.Ms

این نوع دستگاه تزریق پلاستیک در محدوده ۸۸۰ تا ۱۹۲۰ تن ارائه می شود مجهز به صفحه چرخشی افقی Spinsure-H است که بین صفحات ثابت و متحرک قرار می گیرد و برای چرخاندن بخش مرکزی قالب استفاده می شود. این دستگاه دارای دو واحد تزریق می باشد که به صورت مقابل با هم قرار گرفته اند بگونه ای که واحد ثانویه پشت صفحه متحرک قرار دارد. واحدهای تزریق اضافی را می توان در صورت نیاز اضافه کرد.