Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516
ماشین های تزریق پلاستیک DH

ماشین های تزریق پلاستیک DH

با توجه به نیاز بازار برای ماشین‌های با نیروی قفل گیره بالا و همچنین با توجه محدودیت فضای بسیاری از کارخانه ها و کارگاه ها برای این نوع ماشین ها، شرکت ماشین سازی تدریک اقدام به طراحی و تولید ماشین های دو صفحه ای سری DH نموه است، این سری ماشین ها در تناژ های ۴۸۰ تا ۷۰۰۰ تن به بازار عرضه شده اند.

ساختار گیره ماشین‌های تزریق پلاستیک سری DH دو صفحه ای  می باشد و به دلیل کاهش طول ماشین، فضای کمتری را اشغال می کند. جک گیره این سری از ماشین‌ها دارای طراحی خاصی است که مانع از هرگونه نشتی روغن می‌گردد. طراحی جدید میل تایبار با افزایش قطر تایبار بین ۵ تا ۱۵ میلیمتر،ظرفیت بالای صفحات قالب، کورس بازشوی بسیار بالای قالب و بدنهُ بسیار مستحکم از ویژگی های واحد گیره ماشین های سری DH به حساب می‌آید.

واحد تزریق این سری از ماشین ها به به صورت تک جک، دو جک و مخزن دار (با فشار کم و فشار زیاد) عرضه می شود. واحد تزریق این سری از ماشین ها دارای پایه بسیار مستحکم و سیستم سرووموتور مولتی پمپ می باشد. مارپیچ های متنوعی برای کاربردهای مختلف برای این سری از ماشین ها طراحی و تولید شده اند تا بتوانند نیازهای مشتریان را در صنایع مختلف برآورده سازند. بلوک شیر ها با نیکل آبکاری شده است تا از هر نوع زنگ زدگی و نشت روغن جلوگیری بعمل آید.

ماشین های سری DH دارای سیستم سرووهیدرولیک با راندمان و سرعت بالا می‌باشند. شیر پروپرشنال (شیر تنظیم نسبت ها) این سری از ماشین‌ها دارای سرعت بالایی است که منجر به حرکت دقیق تر، هموارتر و سریعتر صفحه می‌گردد.

به دلیل نیروی قفل گیره بسیار بالا، این سری از ماشین ها بیشتر در صنایع خودروسازی، صنایع بسته بندی و حمل ونقل، صنایع الکتریک/الکترونیک با ظرفیت‌های تولید بسیار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.


نمونه محصولات تولیدی

ماشین های تزریق پلاستیک DH