Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516
ماشین های تزریق پلاستیک DH-MM و DD-MM

ماشین های تزریق پلاستیک DH-MM و DD-MM

در راستای تامین نیاز مشتریان در صنایع مختلف، ماشین‌های تزریق پلاستیک دو جزئی و چند جزئی شرکت تدریک طراحی و تولید شدند. ماشین های تزریق پلاستیک دو جزئی و یا چند رنگ در دو سری DH-MM و DD-MM به بازار عرضه می گردد.

سری DH-MM، ماشین‌های دو صفحه‌ای  دو جزئی یا چند جزئی هستند که سیستم گیره آن به صورت دو صفحه‌ای و واحـد تزریق  آن نیز به دو صـورت مـوازی (p: parallel  type  injection  unit ) و عمــود  (L: right angle type injection unit)  طراحی شده است. این سری از ماشین ها از ۸۸۰ تن تا ۱۹۲۰ تن تولید می شوند.

صفحه گردان این سری ماشین با سرووموتور و کنترل پروپرشنال کار می کند و از امکان استفاده از قالب هایی با وزن سنگین نیز برخوردار می باشد. هر کدام از واحد های تزریق دارای یک جک تزریق جداگانه هستند .

سری DD-MM، ماشین های سه صفحه ای دو جزئی و چند جزئی هستند که سیستم گیره آن به صورت سه صفحه ای همراه با صفحه گردان طراحی شده است، سیستم گیره این سری از ماشین ها به دو صورت n، گیره با صفحات با پهنای کمتر و b گیره با صفحات بزرگتر عرضه می شوند.

واحد تــزریق  آن نیـز  به دو صـورت مـوازی  ( p: parallel  type  injection unit )  و عمـود (L: right angle type injection unit)  طراحی شده است. این سری از ماشین ها از ۱۲۰ تن تا ۸۱۰ تن عرضه می گردند.

واحد تزریق این سری از ماشین ها به صورت تک جک ارائه می شود و به دلیل دارا بودن دو نوع واحد تزریق موازی و عمودی، امکان تولید مصنوعات پلاستیکی مختلف فراهم شده است.

صفحه گردان واحد گیره با قطر ۶۵۰ میلیمتر تا ۲۲۰۰ میلیمتر و با چرخش ۱۸۰ درجه ای ، به دو صورت هیدرولیکی و سرووموتور عرضه می‌شود.

سری ماشین های دو جزئی و چند جزئی بیشتر برای تولید لوازم خانگی و لوازم بهداشتی و همچنین در صنایع الکتریک/الکترونیک کاربرد دارند.


نمونه محصولات تولیدی