Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516
ماشین های تزریق پلاستیک DT

ماشین های تزریق پلاستیک DT

ماشین های سری DT از زمان آغاز به کار خود توانسته اند جایگاه بسیار خوبی در بازار به دست بیاورند. اکنون دومین نسل از سری DT به بازار ارائه شده است. از ویژگی های کلی این سری از ماشین ها می توان به آرام و بی صدا بودن، مصرف بهینه انرژی به دلیل استفاده از سرووموتور، دقت و ایمنی بالا اشاره کرد. ماشین های سری DT از ۶۰ تن تا ۴۰۰۰ تن به مشتریان عرضه می گردد.

ماشین هایی تزریق پلاستیک سری DT دارای ساختار گیره  سه صفحه ای است. واحد گیره این سری از ماشین های تزریق پلاستیک، بسیار مستحکم بوده و قطعات مختلف واحد گیره آن با ماشین های CNC و به گونه ای بسیار دقیق ریخته گری و ماشین کاری شده اند. صفحه ثابت واحد گیره دارای ساختار جعبه ای شکل می باشد و میله های راهنمای آن نیز تقویت شده هستند. به همین ترتیب صفحه متحرک آن بسیار مستحکم می باشد و افزایش فضای بین سوراخ ها در صفحه متحرک تضمین کننده عملیات پایدارتر است.

در این سری از ماشین ها، نحوه حرکت واحد تزریق از حالت ستونی به حالت خطی تغییر یافته است، اصطکاک لغزشی به اصطکاک غلتشی تغییر یافته و اصطکاک چسپندگی-لغزشی بین میل راهنما و کفشک ها کاهش یافته است تا امکان حرکت پیوسته به وجود آید. سرعت حرکت در مقایسه با ماشین های تزریق پلاستیک که از حالت ستونی استفاده می کنند ۱۰ برابر بیشتر است. واحد تزریق ماشین های سری DT به صورت تک جک یا دو جک یا مخزن دار ارائه می‌گردد.

سرعت چرخشی کم برای حفظ فشار، راندمان بالا، سیستم سروو هیدرولیک و مصرف بهینه انرژی از مشخصات سیستم هیدرولیکی ماشین های سری DT می‌باشد.

این سری از ماشین ها در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، بسته بندی، ساختمان ، لوازم خانگی و صنایع پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.


ماشین های تزریق پلاستیک DT