Email: info@singermachinery.com | Telephone: (+98 21) 77358514, 77349516
ماشین های تزریق پلاستیک DE

ماشین های تزریق پلاستیک DE

ماشین های تمام الکتریک سری DE با هدف کاهش هزینه‌های تامین انرژی و برای تامین نیاز صنایع دقیقی مثل صنایع پزشکی، طراحی و تولید شدند. این سری از ماشین‌ها به دو صورت DE-C (ماشین های الکتریک کلاسیک) و DE-E (ماشین های فول الکتریک) به بازار عرضه شدند.

ابتدا به بررسی سری DE-C می پردازیم، این سری از ماشین ها ادر تناژهای ۱۶۸ تا ۴۷۸ تن عرضه می شوند. صفحات این سری از ماشین‌ها به صورت t-slot می باشد که امکان نصب آسان قالب روی صفحات را فراهم می سازد. ساختار گیره به صورت سه صفحه ای است و امکان نصب قالب های بسیار سنگین نیز روی این سری از ماشین‌ها وجود دارد. سرووموتور‌های نصب شده روی این سری از ماشین‌ها انرژی لازم را برای واحد کالسکه، پران و ماهیچه کش‌ها فراهم می‌سازد.

ماشین های سری DE-E سری تمام الکتریک هستند که از ۴۰ تن تا ۴۶۰ تن به بازار عرضه می‌شوند. سیستم گیره این سری دارای مکانیزم V شکل می باشد که نیروی قفل گیره را در پایین ترین حد ممکن نگه می دارد. پران این سری از ماشین ها با درایو سروو کار می‌کند که باعث حرکات دقیق تر و آرام تر پران می گردد. درب های ایمنی این سری از ماشین ها دارای طراحی خاصی هستند که از قسمت کاور ماشین به صورت کامل باز می شوند و برای انجام امور تعمیر و نگه داری بسیار مناسب می باشد. به دلیل استفاده از صفحات تقویت شده و تایبار های بزرگتر، قالب هایی با وزن بالا و ابعاد بزرگ را می توان روی این سری از ماشین ها نصب کرد.

واحد تزریق این سری از ماشین ها با درایو سروو موتور کار می‌کند و دارای ساختار بسیار منعطفی می‌باشد. یکی از مزیت های این سری از ماشین ها، داشتن سیلندر مارپیچ های متنوع برای مواد پلاستیکی مختلف است.

به دلیل سرعت بالای این سری از ماشین ها، معمولا از آن ها برای صنایع پزشکی، بسته بندی، صنعت خودروسازی و صنایعی که نیاز به دقت و سرعت بالا دارند استفاده می گردد.


نمونه محصولات تولیدی

ماشین های تزریق پلاستیک DE